Tuesday, February 24, 2009

Perasmian Pembukaan Office Fiza


Ni office fiza & tengah beri taklimat


Ni lah fiza ngan mak dia

Semalam aku pegi rahman putra buat pelancaran pembukaan office baru ahli blogstarz.my..namanya dia nurafiza...dia junior aku masa sek men bukit gading dulu..cam x percaya je dia skrg pendapatan dh berbelas ribu...just buat blogstarz je...sampai dh buka office sendiri kt rahman putra sebelahan perodua...klu sesiapa nak join blogstarz pun bole....aku sebenarnya dh join blogstarz.....kira baru lagi..dlm 2 mggu je aku dah dapat pulang modul balik...dlm anggaran 1 ribu lebih aku dh dpt balik......jangan takut bisnes ni bukan jual barang...just guna intenet je..biz ni dh msuk surat khabar metro...klu sesiapa beli surat kabar msti terbaca pasal blogstarz kan......klu sesiapa nk tau lebih lanjut bole layari blog aku..
http://rosseri.blogstarz.my/...@ hubungi aku terus...@ bole datang ke office fiza trus...
di rahman putra....so smlm pelancaran office baru dia...dia call aku supaya datang just bg support kt dia...aku ok je...aku tlg lh mn yg patut...nnti aku upload gambar erk..ms pelancaran office dia tu.....lambat jugak aku balik mlm tu...kol 11 baru aku balik...balik je trus kpala aku sakit giler...mn x nya...aku terkena hujan smlm...adoiiiiiiiii..cam nk pecah kepala ni...mmg ari ni stok aku tido nk rest...terlalu berat kepala..x bole nk angkat.....
zzzzzzzzzzzzzzzzz....aku rehat jap...~_~

0 comments: