Thursday, February 19, 2009

Redah Cari Big Plate


Ni lah aliyah ngn aku..pose jap pas penat

Adoii..liatnya lamb ni..mau patah gigi ni..


ni lah makanan kitorg...Ais blended cappucino + mocha
haiiii..semua...dah berapa hari x taip kt sini..bukan x nak taip..tp blog ni ader prob kot..x tau kenapa x kuar2 gambar yang kita upload...entah apa sebabnya...nk upload gambar lagi lah jangan harap..memang x boleh nak upload gambar langsung/..x pe lh mungkin ader problem agaknya..x pe lh..ok valentine hari tu korg sambut x..?? ye lah..klu orang islam x di galakkan sambut..aku pun bukan lah sambut pun..nak sambut cmner hubby keje luar..so ari tu aku boring sangat...aku ajak lah member kuar g makan2 ke..aku ajak aliyah..korang masih ingt x aliyah..alah ari tu aku andam dia bertunang tu..mesti ingt kan..so aku message dia tnya free x..?? dia kata free..so kitorg pun kuar lh..kitorg gerak lepas magrib..mula2 kitorg x tau nk g mkn kt ke..punya lama kitorg berbincang dalam kete..last2 aku cadangkan g makan kt Restoran Big Plate...sbb aku x penah lagi mkn kt situ..ramai cakap sedap mkanan kt situ..aliyah pun setuju..sbb ms tu kitorg mmg teringin sgt nk makan..makanan western...apa lagi jalan punya jalan..x jumpa2 gak kedai ni..kt mn ni..??? sbb seingt aku org cakap kedai tu berdekatan jalan subang nak ke shah alam..apa lagi kitorg redah..sampai lh boleh msuk kawasan kilang pulak...bila rasa lama sangat perjalanan kitorg..aliyah cadangkan g je lh shah alam..klu dh x jumpa restoran big plate tu...mkn je lh restoran mn2...aku pun ok je...sekali bila kitorg lalu...terus nmpk restoran big plate tu...Yahuuuuuuuuuuuuuuu...punya seronok...kitorg pun terus g lah...yeyeyye.e..nk mkn western...korg nk tau sampi je kitorg kt situ..adoiiiiiiiiiiiii..sakitnya ati...tempat duduk dh penuh giler...x der kosong pun..sakit tol ati ni,...nk buat camner kan..mmg kitorg yg datang lambat..last2..kitorg g je restoran yg berdekatan...nmpk cam best restoran ni...cam cafe je restoran ni...apalagi kitorg pun lepak je lh..aliyah cari port tempat nk lepak..port baekkk punya...aku suka port tu...jiwa tenang je...bila org dtg ambil order je..terus kitorg x sabar nk mkn ni..ye lah perut dh lapor sangat...aku order ais blended cappucino..aliya lak ais blended mocha...yuhuuuuuuuuuu..sedapppp..mkn lak aku ngn aliyah order mkn yg sama...lamb grilled..ok lh cuma daging dia liattttt bebenor...klu korg mkn shure kunyah 44 kali...trus ikut sunnah Nabi SAW....mmg liat giler...jenuh jugak lah aku ngn aliyah nk habiskan mkn tu...yang x tahan nk gelak tu..aliyah ckp anggap je lh...kita mkn kt restoran Big Plate...hhehehehhe....pas mkn kitorg pun balik lh...kitorg senang...aliyah duduk 1 kg ngn aku gak..Kundang..dia parking kete kt umah aku...so lepas tu dia trus blik umah....nnti klu blog ni ok..aku upload gambar ok..tp klu korg nk tgk gambar tu juga..bole tgk kt friendster aku.....hehehe... ^_^

0 comments: