Saturday, February 28, 2009

PENAT

Sekarang ni aku rasa penat sangat..letih cam nak g bercuti je..mmg aku ngn hubby dh bercadang nak pegi bercuti..nak tenangkan minda..kepala otak ni rasa cam nk pecah pun ader..Insyallah klu berkesempatan aku ngn hubby bercadang nak pegi bercuti di pulau2..aku ni peminat setia pulau2..mmg pantang nmpk pulau terus rasa nk terjun....^_^ bagi aku rasa tenang klu dapat pegi ke pulau2..lagipun masa aku kecil2 dulu arwah ayah aku mmg selalu bw kami adik beradik pegi berkelah di pulau2...sbb bagi ayah elok klu sekali sekala mandi di pulau ni..ubat katanya untuk kulit kita...x tau lah..arwah ayah dulu selalu cakap camtu ngn anak2 dia..lg pun time tu lah dapat kita satu family mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan...bukan selalu kita dapat bersama keluarga..ye lah masing2 sibuk dengan kerja...klu ikut aku..aku nak sangat pegi ke Pulai Tioman..eeee...x sabar rasanya nk g sana...alhamdulillah hubby pun suka gak nk g sana....lgpun hubby yg mula2 cadang nak bawa aku g sana...sbb dia tau aku hantu LAUT...hehhhee..tq abangggg..memahami kerenah ayang,...^_^

0 comments: