Monday, August 18, 2008

Ish..ish..Sedihnya..

Semalam aku ngn hubby pegi jln2..sambil mkn2..heheh ye lah..hari jadi aku kan..hubby aku bawa aku g jln2...smbil mkn2...^_^ tq abg cayanggg...aku x lah harap sgt hadiah yg besar2 dr suamiku..yg pnting keikhlasan dr tulus hati dia..pun dh ckup bgku...ye lah....aku pun pk gak..sian kt hubby sibuk cari duit...untuk masa depan..x nak mnyusahkan suami....smbil jln2 tu aku ngn suami pegi lah mnziarah adik ipar & biras ku yang tinggal kat cheras & kajang....ye lah dorang baru je dpt baby...sorg lelaki sorg prempuan...bertambah lah ahli keluarga suami ku...~_~ aku bawa anak buah ku skali....maisarah...^_^ punya sronok dia dpt jalan2 dgnku...mn x nya dari siang dia sibuk ajak uminya (neneknya) pegi the store sg buloh...budak2 kan..sronok berjalan..bukan mak aku x nak bawa dia pegi jalan2...tapi mak aku kurang sihat (demam)....tu yang x dapat nk berjalan...x pe lah aku bawa lha dia pegi jalan2....bila duduk dalam kereta org lain suma ingt dia anak aku...tp hakikatnya dia bukan anak aku...kadang2 sedih pun ader...bila kah agaknya aku nak menimang cahaya mata sndiri,,,,,dah nak masuk 2 tahun usia perkahwinan aku...tp sampai sekarang belum lagi tanda2 aku mengandung....bila aku tgk adik ipar, biras ku masing2 ngn anak...masing2...kadang2 dalam hati aku bole menangis sndiri....~_~ apa nasib ku...sudah lama aku ngn suami menaruh sepenuh harapan agar suatu hari nanti kami dikurniakan cahaya mata....kadang2 pedih hati ku...bila berjumpa org2 kampung aku @ suamiku...semua sibuk bertanya bila nk dapat baby..????? soalan itu juga lah yg sering bermain di dalam fikiranku....aku sering juga mengadu pada suami......suami lah yg banyak beri dorongan @ nasihat supaya bersabar.....belum rezeki kita lagi....suami lah yg banyak beri kata2 semangat padaku....supaya byk2 berdoa.....(tq sayanggggggg....) dalam hati hanya Tuhan yg tahu betapa sedihnya..........bila lah tangan ni nak mengendong bayi...???? Ta Tuhanku ko berilah aku kekuatan...moga aku tabah menghadapinya......~_~ pilunya hati...bila aku balik dari rumah ipar2ku....x tau kenapa aku boleh menangis di pangkuan suami ku......x tau kenapa airmata ni laju je nk keluar dr kelopak mataku....mmg aku x bole nak menahan......nasib ada suami aku yg tidak henti2 memujukku......mmg sebak je dadaku......ermmmmmmmmmm......tp aku terus juga menangis...sehingga aku reda....ermmm..lega rasanya...dt menangis...dengan sepuas2nya..mmg kdg2 org kata...skali dapat menagis...dengan sepuas2nya...mmg lega teramat sgt....
~_~ alhamdulillah....skrg aku rasa lega teramat sgttttt....

0 comments: