Tuesday, May 13, 2008

peristiwa ngeri...(x lh sgt)

cam besa pg2..aku bangun pagi lh kan..kata isteri org..kene lh bangun pagi wat sarapan...tp pg ni aku terlewat gak..so aku buat air je lh untuk hubby aku...nasib hubby aku ni...x pndai nk mkn2 sgt waktu pg2 ni...setakat mkn kuih dia bole lh...dia kata pe...pg2 x leh nk masuk mkn berat2...so aku wat air je ngn mkn skit kuih...!! ms hubby aku mandi...& aku tgh masak air kan...sdg tggu air maska..aku kemas ruang tamu....angkat bantal2 yg bersepah kt karpet...korag nk tau apa yg aku jumpa...YA ALLAH...anak ular....!!! tidakkkkkkkkkkkkkkkkk..aku mmg takut ngn spesies tu...aku menjerit skuat hati.....abanggggggggg..!! cepat...hubby aku nyahut...apa? aku ckp..cepat lh...kuar....dia tnya knp..?? aku ckp lagi kuat..KUAR lh cepat....apa lagi kelam kabut lh hubby aku...kuar..ngn tuala dia...dia tnya knp..aku ckp pelan2...ader anak ular..kt bwah bantal....kelam kabut dia...ambil pancing dia....aku korg x yah ckp lh...dh siap2 pnjat kosyen....bergayut kt taing umah tu...takut punya pasal....apalagi hubby aku halau dulu dia keluar....ye lh org tua2 ckp jgn bunuh ular dlm umah....halau dulu baru bole bunuh kt luar umah..lagi2 klu bini tgh pregnant..nasib aku lum pregnant...!! klu aku pregnant..mmg x leh nk bunuh ular tu..halau dia jauh2.....ms nk halau tu...degil gak ular tu..

dia x nk kuar..hubby aku halau lagi..baru dia kuar...jauh skit dr umah aku...baru hubby aku bunuh dia....pas bunuh...aku pun kelam kabut....tabur garam...tabur segala apa yg bole dia tabur....cuci smpi bersih...org tua2 ckp...klu dh bunuh ular...kene bersih kan..jgn smpi ader kesan...kata org tau2 lagi..klu ader kesan..spesis ular tu akan bls dendam..x tau lh btul ke x...kata org tua2....aku ni kdg2 ikut je...mn tau btul kan...ishshh takut aku....

pas suma dh settle...kelam kabut...aku brsiap..nk g kl ader urusan bank....baru pas tu aku g opis....
ermmm...penat aku bersiap kelam kabut.....panas je rasa bdan...!! pastu makeup pun dh xjd sgt..ye lh aku kan anak mak andam.....kene makeup btul2....hehehhehehe...

0 comments: