Tuesday, March 17, 2009

UpLoad GaMbOr

Hari ni tak ader buat pe...saja main intenet..check email, upload blog..baca2 blog..tapi baru aku teringat aku lupa nak upload gambar2 anak buah belah suami...gambar2 tu dah tangkap masa Hari Raya Haji hari tu..sampai lupa nak upload gambr2 dorang...sian dorang..dah lah suka sangat tangkap2 gambar..sronok aku tengok budak2 berbagai gaya dorang buat..kadang2 sakit perut aku gelak..bukan pe seronok tengok gelagat dorang..korang pun kalau ader anak buah mesti seronok kan tengok gelagat budak2..mnggelikan hati betul...sebab tu orang tua2 kata anak penyeri dalam rumahtangga...ishh..ishh..sedih lak..(maklumlah aku belum dikurniakan cahayamata) korang layan je lah erk gambar2 yang dah separuh basi ni..hehehe..dah lama pum gambar2 ni..cuma aku terlupa nak upload...

Erna + Aishah + Nurin + Mimi
Aku suruh dorang posing (pandainya)
Adik MiMi ( comelnya gelak )
Kenangan bersama sepupu
Tolonggg..kami di kurung
Manjanya cousin2 ni

0 comments: