Wednesday, March 25, 2009

MeNgAndam

Ni lah separuh gambar yang aku dah edit






22 Mac 09 bersamaan hari ahad seperti biasa waktu aku bekerja..mesti korang tertanya2 kan..kerja apa lagi mengandam lah...kali ni aku dapat tempahan dekat Dewan Tasik Biru...tema dorang warna purple...so aku bersama ibu ku sibuk membuat persiapan apa yang patut..ye lah bersanding dekat dewan mesti pelamin kene besar sikit dari biasa...macam biasa tempahan yang dorang booking adalah pelamin, sepasang baju L/P,makeup,pintu gerbang,fotografi...disebabkan perkahwinan ini adalah di sebelah pihak lelaki...so bak kata orang simple2 je lah...kalau belah pompuan yang banyak tempahannya...hehehe..ok lah nnti aku upload picnya..korang layan je lah erk...(buat sementara waktu klu korang nk tgk pic..tgk kt friendster aku erk...) tp yang buat aku tergelak sorg2 pengantin lelaki ni ader iras skit cam bekas budak opis aku dulu..abg fahmi...rindu plak kt dia...hehehe..^_^

0 comments: