Friday, March 13, 2009

Boring

Dalam minggu ni nak kata ader cerita menarik x der pun..x der pe citer menarik nak aku taip di sini..aku pun dalam minggu ni x lah kuar mana sangat pun..tu yang x der citer menarik sangat..heheheeh..^_^ sekarang ni musim Deman Akademi Fantasia Musim ke 7...so tiap2 malam ader lah diary dorg..tp kali ni cam belum ader yang menarik lagi..mungkin baru minggu 1 agaknya..x pe kita bagi chan kt dorang dulu...biar biasa kan diri kan...esok merupakan konsert dorang yang 1...minta2 ader lah diantara 14 peserta yang betul2 ader auranya tersendiri...dan boleh di nobatkan sebagai juara...aminnn,...tapi dalam 14 peserta tu boleh dikatakan majoriti suara dorang boleh tahan jugakk..cuma kene banyak2 kan latihan agar boleh menajdi bintang seperti Dato Siti Nurhaliza,,,,ok lah tutup cerita AF7 jap...semalam hari khamis hubby nak pergi penang ader keje kat sana...hubby ader ajak aku ikut sekali...eee..sronoknya dapat g penang...jalan2...aku memang ok je...hubby aku tau aku memang suka ikut...bukan suka pe..suka dapat g jalan2..hubby buat keje..aku jalan2...wakakaka..tp sebelum tu hubby pegi office dulu..bila balik rumah je aku punyalah seronok yeehh..yehh..dapat ikut...tapi tak dapat kali ni aku nak ikut sebab hubby bawa kawan bersama...so aku rasa tak payah lah aku ikut..sebab kalau ader kawan sekali biasanya keje tu lama nak siap...tp hubby ajak gak..aku rasa tak payah lah...x pe lah..lain kali je aku ikut...tinggal lah aku sorang2 kat rumah...nasib adik aku ader,.dia temankan aku tido malam tu..hubby cakap mungkin tengah malam sampai rumah...sambil tunggu hubby balik aku tengok tv dulu..aku tak tau kenapa klu hubby tak ader rumah aku tak boleh nak tido...kalau tertido mesti terjaga balik..adik aku dah lelap...lena sungguh..aku yang belum2 tido lagi...tunggu punya tunggu..last2 hubby tak balik2 lagi...sampai pagi...nak dekat subuh baru boleh aku terlena...hujang pulak tu..lagi sedap aku tido pagi tadi...punya lena aku tido pukul 10 lebih au terjaga sebab hubby call bagitau dia mungkin sampai petang ni....terus aku tengok jam..YA ALLAH dah pukul 10 lebih punya lena aku tido...aku bangun terus mandi...hujan masih tak berhenti....dalam pukul 12 lebih baru hujang berhenti.....aku cam biasa masak untuk tengah hari ni, tapi aku masak skit je..ye lah sebab aku tinggal sorang je...aku masak sambal tumis ikan bilis...+ telor goreng...heheh..makan sorang2 je..malam karang baru aku masak sedap sikit sebab hubby balik...dalam pukul 2.30 ptg aku pegi hantar ibuku ke dewan Kg Melayu Kundang...sebab ibuku ader mengikuti rombongan al-falah...korang penah dengar al-falah x..??? kat kundang ni ader buat kumpulan yang dinamakan al-falah...kalau kita join group ni kita akan belajar tentang agama je...memang bagus betul...paling kurang kita tau tahap kekurangan kita dalam agama kita sendiri...mudah2an aku pun akan dapat join group ni...Amin...doakan erk...^_^

0 comments: