Tuesday, February 3, 2009

LaMa x MeNaIp

Salam semua...lama aku x menaip kt blog aku ni..rindu giler aku nk menaip kt sini..klu ikut byk btul cerita yg aku nk taipkn kt sini..tp x pe lh aku taip mn yg aku sempat je nk bercerita ye....klu ader ms nnti aku cerita lg ye...^_^
Sekarang ni aku dh x bkerja...aku jd suri rumah tngga sepenuhnya....tp x lh dduk diam je kt rumah...ader gak keje2 lain yg aku buat....aku skrg bantu ibu aku usahakan andamannya...kdg2 hujung mggu aku g andam org khwin ke..bertunang ke...nikah ke....so x lh boring sgt...duit pun msuk gak....hhehehhe..
baru2 ni aku makeupkan kwn opis lama aku bertunang..namanya Aliya...kira kwn baik gak ms keje dulu..sbb aku 1 kpala ngn dia....nnti aku upload kan gmbr dia ye....org dh mmg lawa bila dh makeup lg lh lawa......

0 comments: