Tuesday, August 12, 2008

Bulan amat bermakna..

Haii...sekejap je rasa masa terus berlalu..tup2 dah bulan 8...bulan depan akan tiba lah bulan puasa (ramadhan)..& x lama lagi nak raya pula...sebut je pasal bulan 8 ni....sungguh bermakna dlm hidupku..apa x nya..bulan 8 ni bulan kelahiran ku & bulan aku disatukan dgn suami ku...(kahwin)..^_^
17/8/83 aku dilahirkan, kira2 4 hari lagi je....huiii..bestnya...klu zaman kanak2 dulu..msti minta hadiah dr ibu bapa,,,hehehe..skrg x lagi lah..ye lah dah besar..& dah khwin pun..apa lagi minta hadiah dr suami lah..
heheh..jgn mare abg...^_^
tp biasa nya suami aku bkn jenis nk smbut sgt...mksud aku bkn sambut secara besar2an..cm org lain...cuma dia akan beri sesuatu yg teramat bermakna dlm hidupku.....x payah lh aku terangkan brg pe ye...bak kata siti..biarlah rahsia....kuiii..kuiii..!! janji apa yg dia telah berikan kpd ku, ianya amat bermakna...
26/8/2006 pada tarikh ini...aku telah dinikahkan dengan suamiku oleh seorang imam yg tggl berhampiran rumahku...dengan mas kahwin RM80.00...berserta hantaran RM7777.77...berwalikan adik lelaki ku...(ayah ku sudah meninggal)...dengan 1 kali lafaz.....Aminnnnnnnnnnnnn....dengan bertemakan warna merah jambu....sah lah aku bergelar isteri kepada Mohd Rosdi B. Awang Pahang & Zulkifli......yahuuuuuuuuuuuuu..^_^
27/8/2006 hari ini pula aku telah disandingkan di rumah ku...No 21 Jln Permata 4, Kg Permata Sri Kundang. Bertemakan warna hijau pucuk pisang....menyerikan lagi hari bahagiaku...bermakna tidak lama lagi genap lh 2 tahun perkahwinan ku bersama suami yg tersayang......
Cuma aku masih didalam penantian untuk menerima kehadiran orang baru dlm hidup kami..(baby)...
Ya Allah sesungguhnya engkau lah...sebaik2 waris...aminnnnnnnnnnn...
~_~

0 comments: