Thursday, May 8, 2008

Abang buat grill

ermmm...smlm kan aku ngn hubby balik keje kol 8pm lebih...penatnya keje...hubby keje ot...kene settlekan keje yg lum siap...aku pun sama buat keje skit..ye lh masuk keje lambat pg tu..tu yg keje lebih masa skit....pas habis keje kitorg pun g lh mkn....mula2 pk nk makan mn erk...
last2...makan kt sblah caltex lh.....dekat je ngn umah....alang2 mkn situ je lh....aku order sup tulang....hubby order paprik...telor dadar 2 biji...sambal belacan...ermmm tgh lapar mmg mnyelerakan....fuyoooooo..sblum ni penah gak mkn kt situ...tp x sdap...kali ni sdap giler...sampai licin pinggan kitorg hbiskan....agaknya tokeh kdai ckp..baguihhh ader pelanggan cmni....wakakakkakaa.....hbis mkn...kitorg pun blik lh....sian hubby penat keje...dia kene wat grill pulak... ye lah utk umah baru kitorg nnti....kene lh wat cepat....nk pndah umah sndiri lh...senang kan..aku pun dh x sabar nak hias umah sndiri.....fuyooooooooo..!! jgn mare...umah baru kitog nnti aku nk cat warna oren + merah........jgn trkejut tau...senang lh korg nk cam umah aku nnti....nnti aku wat mkn2 erk...klu umah dh siap......

aku x tlg pun hubby aku buat grill...aku x tahan dgr bunyi mesin potong besi tu....sakit telinga....cam pekak je telinga..x pe lh tu kan keje org lelaki....hehehehe...sabar ye abg sayang..nnti ayang buat kan air erk....sian penat.....pas hbis hubby potong grill baru aman skit....trus hubby mandi....& paling aku sian tgk hubby pas mandi..trus terlena...penat sgtttttt... aku pun belailh rambut hubby.....biar bg tido lagi lena...org tua2 ckp..belaian seorang isteri..buat kan suami rasa lega..walaupun penat bekerja.....ermmm...kita kene dgr gak kata org2 tua.....berkat rumah tangga...hehehe

selamat malam abangggggg..sayanggggg
muahhhhhhhhh...

0 comments: